Yhteydenotto

Täältä löydät heti vastauksen usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli jokin muu asia askarruttaa tai haluat antaa palautetta, lähetä meille viesti.

Usein Kysytyt Kysymykset

En ole saanut tilausvahvistusta?
Kun olet maksanut tilauksen ja palannut maksusivulta takaisin verkkokauppaamme, sinulle lähetetään tilauksesta vahvistus. Jos ette jostain syystä ole pystynyt palaamaan takaisin kauppaan, järjestelmä asettaa tilauksen ”Odottaa maksua”-tilaan eikä tilauksesta lähde vahvistusta. Ottakaa tässä tapauksessa yhteys asiakaspalveluun.

Jos kuitenkin maksun jälkeen olette palautunut takaisin verkkokauppaamme ”Kiitos tilauksesta” sivulle, eikä tilausvahvistusta kuulu. Tarkistakaa roskapostilaatikko! Mikäli tilausvahvistusta ei löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

En ole saanut lähetysvahvistusta / seurantanumeroa.
Jos olette tilannut arkipäivänä ennen klo 14.00, pääsääntöisesti tilauksenne käsitellään vielä samana päivänä. Aina tähän ei kyetä riippuen kuinka paljon tilauksia on jonossa. Jos tilaus on saapunut klo 14.00 jälkeen, se käsitellään viimeistään seuraavana arkipäivänä. Viikonloppuna saapuneet tilaukset käsitellään viimeistään maanantaina.

Kun tilauksenne on käsitelty, saat siitä vahvistuksen sähköpostiinne. Jos olette tilannut pakettitoimituksen, saat myös joko samassa vahvistuksessa seurantanumeron tai seurantanumero saapuu erillisessä sähköpostiviestissä. Jos käsitelty-vahvistusta ei ole kuulunut, tarkista roskapostilaatikko. Voit myös tarkastaa Oma tili-sivulta (vaatii rekisteröitymisen) tilauksenne tilan. Jos käsitelty-vahvistusta / seurantanumeroa ei ole saapunut, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Kuinka kauan tilauksen saapumisessa kestää?
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-4 päivää. Arkipäivänä ennen klo 14.00 tilatut tilaukset useinmiten saapuvat seuraavaksi arkipäiväksi. Ohjesääntönä kirjetoimitukset 1-2 arkipäivää, pakettitoimitukset 2-4 arkipäivää.
Milloin haluamaani tuotetta on jälleen saatavilla?
Mikäli jokin tuote on loppu varastosta, voit tilata automaattisen sähköpostimuistutuksen tuotteen sivulta. Saat sähköpostiisi viestin heti kun tuote on jälleen tilattavissa. Valitettavasti joissakin tapauksissa tuotteiden saatavuus on heikko ja näiden saaminen varastollemme voi kestää. Teemme kuitenkin parhaamme että kaikkia tuotteita olisi aina varastossamme.

Onko sinulla lisäkysymyksiä? Lähetä meille viesti niin vastaamme sinulle yhden työpäivän kuluessa. Luemme mielellämme myös palautetta ja ehdotuksia siitä kuinka voimme parantaa kauppaamme ja valikoimaamme. Kommenttisi ovat meille tärkeitä!

Yhteydenotto-kanavat:

Facebook Messenger

Email Us! info@juicebar.fi


Juicebar verkkokauppa

Y: 2190569-3
PL 132
00700 Helsinki